wtorek, 21 sierpnia 2012

Ranek i Teraz :D

Hej :)


Dzisiejszy dzień zaczął się jak każdy inny :D  Wstałam zjadłam śniadanie włączyłam komputer  a moja babcia pojechała na rynek ja miałam też jechać ale mi się nie chciałoo :*  Weszłam na fejsa i do 12 siedziałam w piżamie haha :) moja ciocia przyjechała i mnie ochrzaniła bo siedzę do tej godziny w piżamie <3 moja babcia pojechała jeszcze do fryzjera i nie zostawiła nam klucza musiałam wlec się tam po klucz w ten upał moja ciocia rysowała w tym czasie w moim zeszycie na rysunki :D 

Oto kilka rysunków mojej ciocia moja ciocia jest bardzo uzdolniona : 

                             1.........................................^..................................................
                          2..........................................^................................................................
                            3...........................................^......................................................
                     4.......................................^............................................................
 
                       5........................................^.............................................................




I jedno moje :




Nie wiem czy moje ładne ale mojej cioci napewno <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz